+31 24 378 00 86 info@adalet-consultancy.nl

Advocaat Turkije

Heeft u een advocaat nodig in Turkije?

Soms heeft u in Turkije een advocaat nodig voor juridische ondersteuning. U wilt een rechtszaak aanspannen  Of mogelijk moet u zelf  voor de rechter verschijnen. In veel gevallen is juridische bijstand noodzakelijk.

Dit kan om vele soorten zaken gaan. Wij noemen er een paar:

– u bent betrokken bij een verkeersongeval met letselschade,

– er is een misdaad tegen u gepleegd of u ben zelf verdachte van een misdrijf,

– als u een advocaat nodig heeft vanwege de aankoop of verkoop van onroerend goed,

– als u eerder te maken heeft gehad met fraude en nu veilig geld wilt overmaken

– u heeft te maken met erfrecht (voor het verdelen ,aanvaarden of verwerpen van een erfenis)

In al deze gevallen en natuurlijk ook voor andere zaken, kunt u met ons contact opnemen.

Wij verrichten onze diensten vanuit ons bureau in Nederland of in Turkije . Wij werken samen met andere  Turkse advocaten die in Alanya, Antalya, Balıkesir, Bodrum, Fetihiye, Istanbul, Izmir, Kemer, Kuşadası, Muğla en Side zijn gewestig.

Hoe Werken Wij?

Indien u een advocaat nodig heeft die deskundig is in het Turkse recht, kunt u op verschillende manieren contact met ons opnemen:

telefonisch op +31 24 3780086 of via whatsapp op het nummer + 90 532 664 16 19.

U kunt ook contact opnemen via de mail op het email adres:

info@adalet-consultancy.nl    ,     hukuk.adalet@gmail.com

Voor het verkennen van uw juridische vraagstuk, maken we meestal een afspraak bij ons op kantoor gedurende de weekdagen (maandag tot en met vrijdag) . Op vrijdagmiddag houden wij een gratis spreekuur voor een eerste verkennend gesprek. Voor een afspraak op één van de andere dagen brengen wij ons gebruikelijke tarief in rekening.

Kunt u wegens omstandigheden zoals bijvoorbeeld ziekte of zeer hoge leeftijd niet naar ons kantoor komen? Dan is het ook mogelijk dat één van onze advocaten u op uw huisadres bezoekt.

Dit eerste gesprek is geheel vrijblijvend en verplicht u tot niets.

Tijdens het eerste gesprek maakt onze advocaat, op basis van de aanwezige informatie, documenten en andere juridische bescheiden, een inschatting van uw juridisch probleem en de mogelijke oplossingen. Ook wordt een inschatting gemaakt van de kosten zoals de advocaatkosten of de met een eventuele rechtszaak samenhangende kosten zoals de griffiekosten of de kosten van vertalingen van documenten.

Wilt u dat ons bureau uw zaak gaat behandelen? Dan stellen we een overeenkomst in tweevoud op die zowel door u als klant en door ons als advocatenkantoor wordt ondertekend. Eén exemplaar van deze overeenkomst is voor u als klant.

Onze werkwijze is dat u de onkosten die met uw zaak samenhangen zoals de al genoemde griffiekosten e.d. vooruit betaalt. De advocaatkosten betaalt u in termijnen of – indien de zaak hiertoe aanleiding geeft – na afronding van de zaak.

Tarief dienstverlening

Afhankelijk van de opdracht wordt tarief I of II berekend.

I -Voor een eenvoudig juridisch advies of eenmalig juridische bijstand betaalt u € 120,00 (excl. 21%btw)

II -Voor ingewikkeldere adviezen zaken of juridische bijstand waarvoor meer dan 2 uur nodig is betaalt u het uurtarief. Het uurtarief is € 150,00 (excl. 21%. btw)

Extra kosten

Kosten anders dan voor de dienstverlening, worden aan u doorberekend. Deze extra kosten zijn bijvoorbeeld griffierecht, legeskosten, kosten voor vertaling. Er worden geen andere extra kosten (zoals bijvoorbeeld kantoorkosten) in rekening gebracht.

Betaling

Betaling van tarief I dient te gebeuren binnen 14 dagen na de datum van de schriftelijke bevestiging van de opdrachtverlening.

Betaling van tarief II dient te gebeuren binnen 14 dagen van de factuurdatum. Facturering vindt maandelijks achteraf plaats.

De extra kosten worden direct in rekening gebracht en deze dienen binnen 7 dagen te worden betaald.

Voor alle opdrachten geldt dat er een voorschot kan worden verlangd van maximaal 50%.